Latest Writings

Előzetes - 11.Fejezet

A félelem fájdalmasan kúszott fel a gerincembe. Minden egyes érintése, minden egyes csókja olyan kínt okozott, amit életem során eddig még nem tapasztaltam.

Csókjai egyre durvábbá váltak, hiába küzdöttem ellene, hiába próbáltam sikítani, karmolni, harapni, akármit is tettem ő könnyűszerrel hárított mindent. Kezei ez alatt a derekamról a hátamra csúsztak, és próbálták meg a pántnélküli ruhámat lecsúsztatni rólam. Ekkor tudatosult bennem, hogy Ian nem elégszik meg a csókkal, ő ennél jóval többet akar. A hirtelen feleszmélés egy óriási adrenalin löketet adott. Úgy éreztem, hogy most képes lennék úrrá lenni remegő végtagjaimon és az órákon tanult önvédelmi módszereket alkalmazni. Csak a megfelelő alkalmat vártam. 
Ahogy Ian a nyakamat kezdte el csókolgatni tudtam, hogy most jött el az a pillanat, hogy támadásba lendüljek. Hatalmas levegőt vettem és…

Posted on 2010. augusztus 7., szombat by Candra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése