Latest Writings

Diamond Blogger Díj

A képet sajnos a blogspot sehogysem akarja feltölténi, ezért oldalt látható -.-'

Szabályok:
1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled:

Nagyon szépen köszönöm Donna-nak, aki már az elejétől kezdve olvasott és támogatott a folytatásban.

2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).
Én még csak kezdő vagyok, ezért nem tudom olyan sok embernek átadni.

Freeb: azért adom az ő blogjának, mert Freeb egy lenyűgöző történetet ír, amit nem lehet megunni. (és Edward szemszögéből kapunk egy jó kis történetet:D)

3. Értesíted őket az ajándékról =)

4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni.
Hát ez fogós kérdés:)
Rengeteg Twilight fanfiction olvastam és ezeken a blogokon láttam, hogy milyen jó közösségek alakultak ki. Ez hozzájárult a blogom megszületéséhez.
MIért szeretek másoknak írni?Erre a kérdésre igazán nem tudok válaszolni. Jó érzés az,ha az ember alkot valamit ami mások számára jó és élvezetes.

5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak =)
Egy kis faluban élek.Gimnáziumi tanuló vagyok.Jövőre fogok érettségizni, a tervem az, hogy Szlovéniában tanulok tovább, azt hogy mi fogok tanulni azt ne kérdezzétek.:)
Miután végeztem nem tudom még, hogy mit kezdek magammal. Szeretnék eljutni Amerikába, Kubába és Angliába.
Az írással szeretnék többet foglalkozni, fejlődni és egy "jó" íróvá válni.:D

Posted on 2010. március 22., hétfő by Candra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése