Latest Writings

Hát itt lennék! :)


Az eddig rejtőzködő ösztöneimet most szabadjára engedtem, és átszakítottam azt a vékony kis bőrt ami az alatta bujkáló eret takarta...
Itt és most tudtam, hogy számomra egy új élet kezdődik. Nincs többé Candra a kedves és gyámoltalan lányka. Egy lány, jobban mondva ebben a pillanatban egy új nő, egy új Candra született.
 A számban tartott vér lassan lefelé csörgedezett a nyelőcsövemen. Egy új, teljesen ismeretlen világ tárult elém. Minden élénkké és lüktetővé vált. A szagok, a hangok, az érzéseim, egytől egyig feléledtek. Össze sem voltak hasonlíthatóak az eddigi tapasztalataimmal. Természetfeletti erőt éreztem magamban.


Ekkor jöttem rá, hogy ez az az élet amit nekem szántak. Nincs olyan lény aki visszatarthatna attól, hogy feladjam mindazt amit ez a szent pillanat nekem adott.
Függetlenség. Az első dolog amely a gondolataimba férkőzött. Egy új élet kezdődik számomra, többé nem fogok senkitől függeni. Nincs szükség az anyámra, a nagynénémre, az akadémiára, sőt még William-re se. 
Gondolataim menetét, Terry rángatózása szakította meg. Csupán most esett le számomra, hogy ezt a srácot én most meg fogom ölni.
Így is lett. Terry száját egy utolsó sóhaj hagyta el, majd minden erő távozott a testéből és a földre rogyott.
Álltam a véres holttest mellett és nem éreztem bűntudatot, nem éreztem kétségbeesést. Teljesen természetes volt számomra ez az érzés, az eddig rejtett oldalam szabadulni készül...


Hát ez egy kis ízelítő lenne, őszinte véleménytg kérek mindekitől. Már nagyon régen írtam és tudom, hogy nem egy mestermű... szóval várom a kritikákat! :)  

Posted on 2012. április 20., péntek by Candra

1 megjegyzés:

Nagyon tetszik!! Folytatást!!!!!!!

Megjegyzés küldése